onsdag, april 30, 2008

Valborg!

Tänk på detta nästa gång Du öppnar munnen:
Är ord bara tomma ord utan betydelse så är det inte lönt att säga dem. Men om orden har en innebörd som ger glädje säg dem även om du inte menar dem fast utan att lova något!

Då var det Valborgn igen, tänk så mkt som har hänt det senaste året. Jag har inte nyår som en speciell grej då jag tänker tillbaka illafall in te det senaste utan jag har Valborg ;) HAHA!

Vad som händer? Mycket bra fråga.. Vad ska Ni göra? Jag funderar på att inta många Bonnagroggar, det kan bli spännande isåfall ;)

Lyckats få in två helger på denna veckan. Denna vecka är det lugnt att jobba heltid.

Cykla eller köra till jobbet idag? svår fråga tror jue inte att jag blir flyttad dock men om jag ska handla så går det fortare med bil och om mammsen inte kan ta papperna till kontoret så måste jag cykla ditt inte det att de är lpångt utan att om jag eller rättaresagt när jag ska iväg vet jag inte riktigt och stress är inte min grej rent av mot min relion.

Tack & Hej!

Inga kommentarer: