fredag, oktober 16, 2009

Då sitter man här i väntan på jobb...

Börjar snart (kl 16-08). Säger inget så har jag inget sagt ;P Förutom att Hanna är en ängel som ställer upp imorgon, ler! Hade gjort det samma för henne.

Annars förutom det vanliga så har jag fått *nöff nöff* sprutan som de flesta andra i landet, så mår därefter. Har även blivit testkanin för en ny lins sort. Den är läskigt tunn.. Så vet inte riktigt hur jag ser ;P Det var nog allt som är avvikande.. HAHA!! Annars vänner, träning, pojkvän & jobb.. Visst ja, var med på kvälls-mys-stunden med familjen Svensson, ler! Saknar små killarna jue.. får nog hälsa på dem i helgen ksk..

EN HEL DAG UTAN EN PUSS! Snacka om ovanligt numera! Får nog smyga fram till honom och ge en innan jobb. Fast gör jag det kan jag få mersmak och då är det jobbigare att gå till jobb.. Han sussar sött, en natt kvar sen får vi med hålla helg i någon dag (iallafall jag, Jörgen är nog längre ledig än mig brukar vara så).

Tack och hej för idag!! :)

Inga kommentarer: