torsdag, september 10, 2009

Vila, kalas & film

Då sitter man här i sängen ensam och tittar på film för Jörgen jobbar natt. man vänjer sigg snabbt av med ensamheten.. Måste bara berätta om filmen jag ser, det är nämligen Ben ten som jag har lånat av Max och Loke utan om att be om lov.. opps! Måste jue se vad det är killarna har hel diggat. Nja, helt ok, hehe!

Firat Syster idag, hon fyllde hela 34 år igår, Hurra hurra för dej! Och tack för en trevlig kväll. Glömde kamran där så blir inga bilder :(

Är mkt prat om presenter och julklappar nu. Man säger att det är svårt att köpa presenter till killar (pojkvänner spec.) Men det problemet har inte jag vet både vad han ska få när han fyller år och i julklapp, fast kan jue alltid ändras ;) Vet vad jag ska köpa till resten av familjen med i stora drag, krukset är bara om de köper det själv, chansning man får ta.. Alltid en chansning vet jue inte om de tycker om det men *självsäker* brukar pricka in omtyckta presenter/julklappar *stor ler*

Får väl ta och titta igenom Wallander filmerna som jag låna av Madeleine & Henrik med ikväll.

Natti natt!!

Inga kommentarer: