lördag, september 19, 2009

Hemma mys m. spa ;)

Ner bäddad i sängen så mysigt sååå :) Lite ensamt utan Jörgen dock, känns som evighetersen man var hemma själv. Fast nu när jag tänkter efter så var det nog förra veckan när han jobbade några nätter :P Men ikväll är han ute och svirrar med sina vänner i K-stad, spännande och se när han kommer hem. Känner mig som en sunkig flickvän som bara sitter hemma men är min jobbe helg så upp imorgon och vänta på jobb 06.30! Så tycker det är giltiga skäl (bra att ha jobbet som ursäkt)

Haft lite hemma spa och ätit GI tacos och har en fruktsallad m. keso som
väntar på mej. Var sugen på Ben & Jerry glas och detta var de "onyttiga" de blev.. HAHA!

Nu är det bara frågan om jag ska se Freaky friday eller göra ett nytt försök m. Dirty Dancing ?! Kvittrar vilket jag väljer är reklam pause på båda kanalerna men inte samtidigt upptäckte jag :) Så blir lite av varje. Natti natt!




Inga kommentarer: