söndag, september 13, 2009

Guds vilodag..

God morgon eller mer god middag ;)

Solen skinner faktiskt de visa regn enligt http://www.smhi.se/ men sol är jue mkt bättre :) Sitter med mitt kaffe och funderar på om jag ska väcka Jörgen så han kan köra en runda med sin Mc.. Annars vad kan man göra idag? Sugen att hitta på något, men vad? Ksk besöka morfar eller mamma, Ikea eller bara åka en runda !? Hmm..

Har bestämt mig för att inte träna denna vecka men en promenad med Erika ksk det blir, var ute igår med henne. Alltid lika trevligt :) Jobb imorgon över en vecka sedan sist..

Har lite Måsten som handla och min lilla lgh är behov av städning och har vikning av tvätt & strykning med... Men orkar inget av det just nu, puhh! Kan jue göras när jag väntar jobb imorgon, hehe! inte för att jag tror det blir så lång väntan direkt ;)
Får väl ta tag i och göra något...

Inga kommentarer: