tisdag, augusti 25, 2009

Tjingeling tjingeling!

Dagen är tisdag för andra men jag var ledig igår så jag har lite måndag ist ;P Inget ovanligt att jag är fel på det jue..

Ska yttligare en kväll i hemvården men denna gång på söder sidan *hoppas hoppas* jag jobbar i Erikas arbetslag. Har inte gjort så mkt mer än fixat å fejat hemma och även motion i stora mänger i brist på ork att göra pizza..

Är jag knäpp? som erbjöd mig jobba dubbla pass onsdag & torsdag? Ksk men Jörgen jobbar natt. Skulle han inte ha gjort det så skulle jag nog inte sett honom så mkt ändå för han klara nämligen sitt MC kort idag, massor av grattis pussar på dej! Och så behöver jag bli ledig en dag eller två ;P längre fram.. ska visst märka mig för livet igen.. HAHA!! Förmodligen iallafall, vet inte om jag vågar efter nattens mördröm!?!?

Egenligen är det märkligt att jag som velar & ångrar mig rätt så lätt kan tattuera mig?! Hmm.. fast det är igenomtänkt fast det verkar som *hux-flux-gjort*

Ska förbreda mig för jobbet! *håll tummarna*

Inga kommentarer: