onsdag, augusti 26, 2009

Dagen i snabba drag

Då sitter man ensam i en mörk lägenhet. Är inte så depremerat som det låter.

Idag har jag gjort något som jag inte gjort innan *ler* Jag har nämligen åkt Mc med <3. Det var en uppelvelse, härligt & faktiskt mysigt när man vant sig vid svängarna.. Och löste nästintill världsproblem där bak och mellan tankarna så fånga ögonen upp finfina hus också ;) Om Ni undrar så blev trippen till Bjärred.

Annars idag de vanliga måste (jobb), motionerat, köksfix, hälsat på syster & pratat med en och annan vän i olika former och format.

När jag börja skriva så satt jag i soffan men sängen skrek "Bonni kooooommmm till mig!!!" jag lyde snällt och *skutta* bort. Så nu är det dags att krama kudden i brist på Jörgen som jobbar ;P


Sov gott!

1 kommentar:

Emma sa...

Hej, tack för att du tycker mina smycken är fina :)
Så du har provat att åka bak på mc... jag har fortfarande inte vågat prova. Modigt av dig!
Kram Emma