onsdag, augusti 05, 2009

Dagen i jobbets tecken (!!!!!)

Heej hopp!

Eller det var menningen men blev inget nu på morgonen brukar bli så när jag bytter m Hanna ;P fast har jue mitt kvälls pass kvar och där blir säkert även om jag inte skulle gråta om jag blev utan.

Så har både hunnit städa lite och smurfat bla på http://www.facebook.com var annars, ler! Fasna så klart att göra olika test, ler! Skoj skoj!! Gjorde ett om; Vilken egenskap är din starkaste och det blev Glädje; "Du ser lyckan i livet och upplever stort som smått. Positivitet är ditt förnamn. Ditt hjärta är stort och du smittar av dig. Lycka att få gå vid din sida" Stämmer det tycker Ni?

Jörgen sussar sött, ler! Men han ligger på fjärkontrollen så jag har fått se på Telitabbis, Postis Per & nu reklam så det är dags för Maya att gå en runda!

Har jue blivit yttligare tillökning, ler! Iallafall 1 vecka till då vi har Maya!

Tack & hej så länge!!

Inga kommentarer: