måndag, juli 27, 2009

Måndags mys.. eller nja.. ksk inte riktigt men hemmafix ;P

Emelie har ksk gjort min dag men VILL INTE VÄNTA men är bra på det dock :S

Borde ta tag i lite hemmafix.. puhh.. Hoppas Emelie kan komma på en avstickare, ler!

Varit och gått en promenad m Åsa & Sussie i trollsjön, trevligt så! Leta efter små fjunn bollar (ankungar) men hitta inte så mkt så blev matande av de lite större de är lite galna faktiskt! Men iallafall kom på den gjutna idéen att ha en tjejkväll (ja, tro det eller ej mitt förslag) och så tar man med sig kläder/krimskrams/sjalar/skor o dyl man vill bli av med så ksk någon annan vill ha det, annars bara hivar man dem till uff, ericshjälpen eller något liknande.. Vem är sugen?

Börjat lala på http://www.tradera.com/ igen.. ajaj! men ska ta det lugnt(!!!) Har jue en budget att gå efter numera och den SKA hållas!

Brist på annat så har jag städat och inget skoj då alltså.. eller jo, blev lite tillfredställd m att ha röjt i städskåpet, härom dagen gaderoben och ett annat skåp men nu är det bara tråkig städning som damma, torka av osv kvar tills jag börjar jobbet.. Tror faktiskt bara att det är förådet kvar nu, puhh! Det är ett större och jobbigare projekt! Och så ska jag nog börja i skogaderoben nu om inget skoj dyker upp *hoppas hoppas det*

Inga kommentarer: