lördag, maj 03, 2008

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

Mental intalning, har Ni prövat det? Det fungerar om man är skicklig ;) Knepet är att manipulera sig själv istället för andra. Jag är lite slö eftersom att jag jobba i natt och sen bara har sovit 3 h. Vaknar med en chock resulterande i att jag mår illa ooo, måste ladda hem "jag mår illa" med m. Magnus Uggla. HAHA! Jag är skoj om jag själv får säga det. Vaknar med ett ryck att jag har ställt klockan så den ringer 20 min efter att jag har somnat imorse, HAHA! och jag var redo och utvilad tyckte jag men ack, där kom frståndet in och sa NEJ! och sova blev det. Iallafall fram tills det ett för mig okänt nr ringde var ju inte jobbet, fortsatte nanna skönt! Men när kl var 11.00 ungefär var jag så nyfiken att jag var tvungen att gå upp och kolla vem det var. Vissa sig att det var de som skulle fixa min inglasning så nu är det här eller rättarsesagt en filur som ser ut som Doc. i Tillbaka till framtiden ;) hehe!

Åter till inatt!!! Trevligt med tv jue, min har ju kappulerat så var ett tag sedan jag titta på tv. Var ju hos Svenssons och hämta fler för nu har jag sett de flesta av mina filmer då alltså, hör (läs i detta fallet) de jag säger innan jag börjar prata (skriva).

Tror även att hjärnan tänker annorlunda på natten. Man kan ju gemföra allt men de jag kom fram till i natt kanske inte alla hjärner är på samma våglängd som min. Läs så hajar Ni nog vad jag menar.. på något vis, förmodligen de med våglängder och inte min slutsatts!

Min "kloka" SPECIELLA slutsatts!
Jag är som en näsa. För att jag är lätt att missa men saknas efter en stund. Antigen för att jag är lugn och fin (liten diskret näsa) eller för att jag är hoppig & störilistör (stor & full). Lite som en teckning som barn ritar, de missar oftast att rita näsan.. HAJAR ej delfiner då NI?

Lite roande är det allt att se när Nissen jobbar, behöver ju ingen tv. Tråkigt att tvingas vara hemma på detta viss men positivt är ju att jag har sällskap fast ändå inte. Tur jag har Tingeling, Fjollan, Flodhästen & Jaget. Undra hur jag ska betala? Pengar jo, jag vet! DAAA!

Inga kommentarer: