måndag, november 08, 2010

Bonni logik finns den????

Måndag igen!

Dagen har inte riktigt blivit som jag hade tänkt mig men trevlig ändå. Morgon mys, fika i stan, fika hemma, trevligt sällskap, skoköp online, core pass, hemmapyssel & så klart mosterkramtajm (det bästa under hela dagen).

Min logik är inte alltid som andras. Har sedan i fredes varit av med min kamm. Helt bort t o m ring min kära vän och hört ifall hon hade fått med den men icke. Idag hitta jag den, tänk att ett sådant logiskt ställe som i min morgonrocks fika var den..

Tänk att det är så svårt att hitta skor när man har storlek 35, grr! Blev ett par varmfodrade skinnstövlar från vagabond, jätte snygga inte precis men iallafall bara lite stora förhoppningsvis då det är i storlek 35. TACK SYSTER FÖR HJÄLPEN!!!!

Soffa mys med the & 5.e Harry Potter filmen, snart premiär för nästa. Natti natt!

Inga kommentarer: